Eros și Psyche - Când arta întâlnește tehnologia !

Povestea de iubire dintre Eros și Psyche se spune că este cea mai frumoasă și că în spatele mitului iubirii dintre ei se află semnificații...

joi, 31 august 2023

Reflexii în oglindă din tren!

În 2020 am călătorit mult cu trenul, nu era aglomerat, era liniște, puteai să dormi, să mergi la toaletă când doreai, cred că acestea sunt avantajele de a călătorii cu trenul în comparație cu mașina, chiar dacă am făcut cu o oră mai mult decât am fi făcut cu mașina!
Eu și prietena mea ne propusesem să vizităm toate obiectivele turistice din județul Vâlcea, bineînțeles că nu am reușit, dar am vizitat suficiente locuri superbe, unde ne-am umplut cu energie pozitivă și ne-am încărcat bateriile.

În filmarea scurtă din tren se văd munții oglindiți în râul Olt, mi s-a părut potrivită pentru joculețul lui Carmen, așa că am împărtășit-o cu tine, cititorul meu drag.💖

Înscriu postarea în tabelul găzduit de Carmen la rubrica Reflexii în oglindă :

Recomandarea sună așa: "Dacă doresti să participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai vazut în "oglinda" (poate fi și cea retrovizoare).

9 comentarii:

1. Superbă filmarea! Mi-ai bucurat inima de dimineață. 💖
    Și nouă ne place mult să călătorim cu trenul. Eu am rău de mașină și în tren mă simt foarte bine.
    Ne facem planuri să mergem într-o vacanță viitoare cu trenul panoramic prin Alpii Elvețieni.

Răspunsuri

1. Mi-ar plăcea și mie o călătorie cu trenul prin Alpii Elvețieni. ❤️ Mă bucur că îți place filmarea mea și că te-a bine dispus. O duminica frumoasa îți doresc! Pupici

Ștergere
  2. Ai dreptate, calatoria cu trenul este confortabila, atunci cand biletele nu se vând în surplus si când trenurile sunt punctuale... Când calatoresti singur, este OK, dar daca mai platesti inca un bilet pentru un menbru al familiei, atunci costurile sunt mult mai mari decât daca cei doi ar folosi masina personala! Iar daca o famiie cu copii calatoreste, atunci... din pacate, se recomanda masina, pentru ca pretul biletelor este exorbitant! Cel putin, aceasta este situatia la noi, în Germania.
    Eu calatoresc cu placere cu trenul, pe rute scurte, de aceea anul acesta mi-am cumparat un card care-mi acorda o reducere de 25% din pretul oricarui bilet de tren. Insa... cum zic, se merita doar daca trebuie sa calatoresc singura. Si merg cam o data pe luna la München, Ulm sau Stuttgart. Cardul costa 60€ si poate fi folosita doar pe timp de un an. Eu urc in trenuri ICE sau IC si de obicei imi iau bilete flexibile (valabil intreaga zi pe ruta indicata)
    Frumoase reflexiile tale de astazi! ♥ O zi minunata sa ai!

Răspunsuri
    1. La noi nu sunt scumpe biletele. Doar la trenurile care au cușetă și restaurant biletul este mai scump, dar s-ar putea să ai dreptate ca o familie formata din 4 membrii să iese mai convenabil la bani cu masina. In Romania degeaba avem trenuri noi, pentru că e calea ferată varză și dacă ar scumpi biletele ar pierde și mai mult din călători. La mare anul acesta am mers tot cu trenul, cel care a plecat din București către Constanța era plin, niciun loc liber -6 vagoane. Îți doresc o duminica frumoasa, dragă Carmen. Pupici

Ștergere
  3. Si mie imi place sa merg cu trenul, pacat ca nu se depune interesul pentru noi rute si imbunatatirea celor existente.
    Multumesc pentru calatorie, Mihaela! Un weekend de septembrie frumos! ❤️😘

Răspunsuri
    1. Ai dreptate cu îmbunătățirea! Am mers la mare anul acesta cu trenul, nici nu am plecat bine din Craiova ca am stationat 40 min, plus multe restricții de viteză...ca aproape pierdusem legatura din București. O duminica frumoasa îți doresc, dragă Suzana! Pupici

Ștergere
  4. Imi place nu doar peisajul pe care l-ai filmat, ci si "sunetul de fond".
    Daca atunci cand facem ceea ce ne place nu ne energizam (chiar daca obosim) 😊 atunci cand?! Multe ocazii de incarcare a bateriilor iti doresc! ❤

Răspunsuri
    1. Sunetul roților pe șine nu este deranjant,cu geamul închis chiar e relaxant!
      Ai dreptate, Diana. Și eu îți doresc să ai cât mai multe momente de reumplere a bateriilor! Zi frumoasă să ai. Pupici

Ștergere
  5. Ce filmulet dragut!!! Mi-a amintit de o iarna cand am fost cu trenul pe Valea Oltului. Cand eram mica nu aveam masina asa ca eu cel putin am calatorit cu trenul :D cu ai mei, cu Buni.Pupici